loading...

mehrshad,s life

کسب درامد خیلی ساده از روش بیت کویین

Mehrshad_MSI بازدید : 948 چهارشنبه 21 فروردین 1398 زمان : 21:49 نظرات (1)

 

 

 

به نام خدا 

امروز میخوام شما دوستان عزیز رو به آموزش کسب درآمد بدون 

سرمایه دعوت کنم امیدوار از این آموزش نهایت استفاده رو بکنیید.

چند نکته رو بهتون بگم این روش کاملا واقعیه و من کاملا بهتون اطمینان میدم

و کار باهاش خیلی خیلی اسونه 

روش کار این سیستم مثل شرکت های هرمی میمونه ولی خیلی مطمئن تر و راحت تره

تنها چیزی که نیاز داریم یک سیستم که به نت وصله 

با گوشی هم میشه ولی سرعت کسب درامد ش کمتره

خوب شروع میکنیم به آموزش

 

ابتدا باید به یه VPN(فیلترشکن) وصل بشیم.

من براتون VPN برای کامپیوتر داخل وبلاگم میزارم.

 

 

برای دانلود VPN روی عکس زیر کلیک کنید.

 


vpn download

 

 

 

بعد از وصل شدنه VPN به آدرس زیر رجوع میکنیم

https://get.cryptobrowser.site/5754792

 

حالا طبق تصاویر پیش میرییم

 

crypto tab

روی دکمه علامت زده شده میزنیم تا برنامه CryptoTab رو دانلود کنیم حجمش کلا 2MB

بعد از دانلود فیلترشکن رو خاموش کرده وبرنامه رو نصب میکنیم

cryptoTab1

روی دکمه ACTIVE AFFILIATE ACCOUNT میزنیم تا برای خودمون یه حساب ایجاد کنیم

crp2

 از هر 4 گزینه ای که دورش خط قرمز کشیدم می تونید حساب باز کنید من گوگل رو انتخاب می کنم


CRP

 

وارد حساب GMAIL خودمون میشیم و بعد میرسیم به پنل سایت CryptoTab 

من یه عکس کلی میزارم که کاملا با پنل آشنا میشید.

Tabcrypto

وقتی که بیت کوینتون به اندازه ای شد که تونستید برداشت کنید 

چند تا سایت ایرانی وجود داره که از شما بیت کوین رو میخره در اموزش های بعد شمارو

با نحوه تغییر بیت کوین به تومان و واریز پول به حسابتون آشنا میکنم 

ته پست یه فیلم اموزشی میزارم واسه کسایی که این مطلب رو درک نکردن

امید وارم راضی بوده باشید.

 

 


ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط faezeh در تاریخ 1399/06/11 و 10:09 دقیقه ارسال شده است

مرسی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 159
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 71
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 1,220
  • بازدید سال : 8,458
  • بازدید کلی : 546,957